Aby wysłać przesyłkę, kliknij przycisk lub odnośnik zamów kuriera, następnie:

  1. Wybierz typ przesyłki (reklamacja).
  2. Wybierz adres serwisu, który pojawił się po wypełnieniu formularza.
  3. Wpisz numer naprawy, który został wygenerowany po wypełnieniu formularza, potwierdź zapoznanie się z regulaminem i wciśnij DALEJ.
  4. Wpisz swoje dane adresowe, z którego kurier ma odebrać paczkę.
  5. Wprowadź wagę paczki lub wpisz orientacyjną wagę produktu na podstawie informacji na oryginalnym kartonie produktu.
  6. Wybierz datę i orientacyjną godzinę odbioru. Dokładna godzina realizacji zależy od miejsca odbioru przesyłki i zostanie podana po zamówieniu kuriera.
  7. Zamów kuriera
  8. Pojawi się potwierdzenie zamówienia kuriera. List przewozowy można pobrać klikając na wyświetlony odnośnik, zostanie on również wysłany na adres e-mail podany w danych nadawcy.
  9. UWAGA! Należy wydrukować list przewozowy i nakleić na paczkę lub przekazać kurierowi. Brak wydruku może skutkować nieodebraniem paczki przez kuriera!