FAQ
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
- Rejestracja i logowanie
- Zamówienia
- Dostawy i płatności
- Gwarancja
- Reklamacje
- Wymiana i zwroty
- Kontakt
- Newsletter
I. Rejestracja i logowanie
W jaki sposób mogę się zarejestrować?
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby.
Pierwszy:
- Kliknij ikonkę „Konto” umieszczoną w prawym górnym rogu strony, tuż nad kategoriami produktów.
- Wybierz „Załóż konto” i wypełnij formularz z podstawowymi danymi.
- Przed dokonaniem rejestracji zapoznaj się z treścią Klauzuli informacyjnej i zaakceptuj jej postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Potwierdź rejestrację przyciskiem „Załóż konto”.
Drugi:
- Po wybraniu artykułów, które chcesz kupić, przejdź do „Koszyka”.
- Kliknij przycisk „Przejdź do kasy”, a następnie „Utwórz konto”.
- Wypełnij formularz z podstawowymi danymi.
- Przed dokonaniem rejestracji zapoznaj się z Treścią klauzuli informacyjnej i zaakceptuj jej postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Potwierdź rejestrację przyciskiem „Załóż konto”.
Trzeci:
- Kliknij ikonkę „Konto” umieszczoną w prawym górnym rogu strony, tuż nad kategoriami produktów.
- Wybierz „Zaloguj się za pomocą konta społecznościowego” i dokończ proces, wyrażając odpowiednie zgody.
- Potwierdź rejestrację.
-
Skąd będę wiedzieć, czy rejestracja się udała?
Na podany przy rejestracji adres e-mail wyślemy wiadomość z potwierdzeniem poprawnego założenia konta. Oprócz potwierdzenia, wiadomość będzie zawierać dane do logowania w sklepie oraz link aktywacyjny.
-
Nie dostałem potwierdzenia rejestracji, co zrobić?
Potwierdzenie powinno znaleźć się w skrzynce e-mail kilka minut po rejestracji. W pierwszej kolejności upewnij się, że podany adres e-mail był prawidłowy. Sprawdź również folder „Spam”. Jeśli w ciągu 30 minut link aktywacyjny nie przyjdzie, skontaktuj się z nami lub spróbuj ponownie.
-
Jak mogę się zalogować na stronie?
Po aktywacji konta, wybierz przycisk „Konto” znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Następnie wpisz swój login oraz hasło i wybierz przycisk „Zaloguj”.
-
Nie pamiętam hasła, co zrobić?
W zakładce „Konto”, tuż pod przyciskiem „Zaloguj” znajduje się link „Nie pamiętasz hasła?”. Wybierz tę opcję, następnie wpisz swój adres e-mail w pole „E-mail” i kliknij przycisk „Zresetuj moje hasło”. Na wskazany adres e-mail wyślemy wiadomość z ustawieniem nowego hasła.
-
Czy można zmienić dane podane przy rejestracji?
Tak, dane można zmienić w każdej chwili, po zalogowaniu się na konto. Przejdź do panelu użytkownika i kliknij „Dane konta”, a następnie zmień swoje dane osobowe, adres e-mail lub hasło. Po wprowadzeniu zmian, wybierz przycisk „Zapisz”. W panelu użytkownika znajdziesz też sekcję „Książka adresowa”, w której uzupełnisz swój adres do wysyłki. Po wprowadzeniu danych, wybierz przycisk „Zapisz adres”.
II. Zamówienia
-
Jak dodać wybrany produkt do koszyka?
Jeśli zainteresował Cię produkt, ale chcesz dowiedzieć się o nim więcej, wybierz „Sprawdź” lub kliknij na zdjęcie i przejdź do karty produktu. W karcie produktu zapoznaj się z opisem, a następnie wybierz cechy, takie jak: kolor czy wzór. Zaakceptuj swój wybór poprzez przycisk „Dodaj do koszyka”. Na wyświetlonym komunikacie wybierz „Przejdź do koszyka” i uzupełnił ilość produktu lub „Wróć do zakupów” i sfinalizuj zamówienie później.
-
Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
Tak, można dokonać zakupu bez rejestracji. Tracisz wtedy jednak możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia. Twoje dane nie zostaną zapisane i przy każdych zakupach będzie trzeba ponownie uzupełniać formularz. Co więcej, zakładając konto masz możliwość dodawać produkty do listy ulubionych, przechowywać wiele adresów jednocześnie i mieć wgląd do historii wszystkich zamówień.
-
Jak złożyć zamówienie?
Istnieją dwa sposoby złożenia zamówienia.
Bez rejestracji
- Wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka.
- Określ ilość i kliknij „Przejdź do kasy”
- Wybierz „Zakupy bez logowania” i uzupełnij formularz „Dane kupującego”, zaznacz metodę dostawy i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.
- Wybierz metodę płatności i wpisz kod rabatowy, jeśli go posiadasz. Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z Regulaminem i Polityką prywatności, zaakceptuj postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Potwierdź swoje zamówienie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
Po zalogowaniu się na konto
- Wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka,
- Określ ilość i kliknij „Przejdź do kasy”
- Zaloguj się na swoje konto i uzupełnij formularz „Dane kupującego” (dane zaciągają się automatycznie z panelu użytkownika, który uzupełniałeś wcześniej), zaznacz metodę dostawy i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.
- Sprawdź dokładnie swoje zamówienie(„Podgląd koszyka”), ponieważ w koszyku pojawią się także produkty, które zostały dodane przez Ciebie podczas poprzednich logowań na stronie (przy których zamówienie nie zostało dokończone).
- Wybierz metodę płatności i wpisz kod rabatowy, jeśli go posiadasz. Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z Regulaminem i Polityką prywatności, zaakceptuj postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Potwierdź swoje zamówienie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
-
Skąd będę wiedzieć, że przyjęto do realizacji moje zamówienie?
Na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail wyślemy wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia. W wiadomości znajdziesz informacje o zamówieniu oraz niezbędne dane. W razie pomyłki, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
-
W skrzynce e-mail nie mam potwierdzenia zamówienia, jak długo czekać?
Potwierdzenie złożenia zamówienia, powinno pojawić się kilka minut po złożeniu zamówienia. W pierwszej kolejności upewnij się, że podany adres e-mail był prawidłowy. Sprawdź również folder „Spam”. Jeśli w ciągu 30 minut potwierdzenie nie przyjdzie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
-
Mam wątpliwości, co do produktu, który chcę zamówić, czy możecie mi doradzić?
Jesteśmy tu po to, żeby Ci pomóc. Napisz do nas na adres mailowy: [email protected] lub zadzwoń
61 2222 980 w godzinach 8.00 : 16.00 od poniedziałku do piątku. Nasi konsultanci chętnie Ci pomogą!
-
Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoim koncie. Wybierz przycisk „Zamówienia”. Przy każdym znajdziesz jego status.
III. Dostawy i płatności
-
Jaki sposób dostawy mogę wybrać?
Aktualnie w naszym sklepie oferujemy wysyłkę zamówień za pomocą firmy kurierskiej DPD. Więcej informacji o sposobie dostawy znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/koszty-i-czas-dostawy
-
Jaką metodę płatności mogę wybrać?
Sklep Lionelo.pl obsługuje kilka metod płatności: szybki przelew PayU, płatność kartą Visa/Mastercard, zakupy ratalne PayU, płatność Google Pay, płatność za pobraniem przy odbiorze. Więcej informacji o metodach płatności znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/formy-platnosci
-
Czy sklep oferuje sprzedaż ratalną?
Tak, umożliwiamy proste i bezpieczne zakupy na raty jako jedną z form płatności. Współpracujemy z najbardziej sprawdzonym na rynku usług finansowych partnerem PayU.
-
Czy raty są dostępne dla wszystkich zamówień?
Ratalna metoda płatności jest dostępna dla zakupów o minimalnej wartości 300 PLN. Więcej informacji znajdziesz w pliku najczęściej zadawanymi pytaniami o Raty PayU (kredyt konsumencki) https://poland.payu.com/wp-content/uploads/sites/14/2021/04/Najcz%C4%99%C5%9Bciej-zadawane-pytania-o-Raty-PayU_04.pdf
-
Czy muszę udać się do banku, żeby podpisać umowę kredytową?
Umowa o raty jest podpisywana w 100% online, bez kurierów i papierowych umów. Wystarczy wybrać płatność ratalną na formatce płatniczej, wypełnić formularz i oczekiwać na umowę. Po jej wygenerowaniu i zapoznaniu się z treścią, należy potwierdzić umowę i zweryfikować tożsamość przelewem 1zł. Po zweryfikowaniu tożsamości, pieniądze są przekazywane od razu w całości do Lionelo, a Ty spłacasz raty zgodnie z harmonogramem zawartym w umowie.
-
Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
Podczas wyboru płatności z góry dostawa przy zakupie powyżej 119zł jest zupełnie darmowa, w przypadku zakupu poniżej wartości 119zł koszt wysyłki to 10zł. Jeśli wybierzesz opcję płatności za pobraniem do kosztu wysyłki doliczane jest dodatkowe 5zł. Więcej informacji o sposobie dostawy znajdziesz w zakładce „Koszty i czas dostawy”: https://lionelo.pl/koszty-i-czas-dostawy
-
Czy zamówienia można dostarczyć za granicę Polski?
Nie, w tym momencie nie realizujemy zamówień międzynarodowych.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia w dni robocze oraz pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym. Zamówienia złożone do godziny 18.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 18.00 wysyłane są w pierwszej kolejności następnego dnia roboczego. Więcej informacji o czasie realizacji w zależności od wybranego sposobu dostawy znajdziesz w zakładce „Koszty i czas dostawy”: https://lionelo.pl/koszty-i-czas-dostawy
-
Dlaczego zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze?
Zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze, ze względu na współpracujące z nami firmy kurierskie, które dostarczają przesyłki jedynie w dni robocze.
-
Czy kupując w Lionelo mogę otrzymać fakturę VAT?
Jak najbardziej istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia wybierz opcję „Firma” zamiast „Osoba fizyczna” oraz uzupełnij potrzebne dane.
-
Czy adres dostawy może być inny niż zamawiającego?
Istnieje taka możliwość. Przy składaniu zamówienia zaznacz pole „Chcę wysłać przesyłkę na inny adres”. Po zaznaczeniu pola poniżej pojawi się formularz, w którym można podać adres dostawy, inny niż zamawiającego.
-
Czy zamówienie można odebrać osobiście?
Nie ma możliwości odbioru osobistego.
IV. Gwarancja
-
Czy dostępne produkty posiadają gwarancję?
Tak, więcej informacji o gwarancji znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/reklamacje
-
Moja karta gwarancyjna nie jest podbita przez sprzedawcę, czy mogę ubiegać się o naprawę gwarancyjną?
Tak, do wykonania ewentualnej naprawy gwarancyjnej podbita karta gwarancyjna nie jest niezbędna. Konieczne jest w takim wypadku dostarczenie wraz z urządzeniem dowodu zakupu, np. paragonu lub faktury. Wysłanie samego dowodu zakupu razem z urządzeniem jest wystarczające do przyjęcia produktu w ramach gwarancji.
V. Reklamacje
-
Co zrobić, jeśli produkt posiada wadę?
Możesz skontaktować się z nami lub samodzielnie uzupełnić formularz reklamacyjny znajdujący się w zakładce „Reklamacje i gwarancja”. Następnie otrzymasz adres serwisu , na który należy odesłać produkt korzystając z darmowego kuriera. Po dotarciu na serwis technicy zrobią wszystko, aby Ci pomóc.
-
Gdzie zgłosić reklamację?
Reklamację należy zgłosić korzystając z formularza dostępnego w zakładce „Reklamacje i gwarancja”
-
Jak szybko Lionelo reaguje na zgłoszenie reklamacyjne?
Zgodnie z naszym regulaminem serwis posiada 21 dni roboczych na zakończenie procesu reklamacji. Niemniej jednak technicy robią wszystko, abyś jak najszybciej otrzymał produkt. W związku z tym proces rozpatrywania zgłoszenia odbywa się o wiele szybciej.
-
Jak mogę sprawdzić status reklamacji?
Aby sprawdzić aktualny status reklamacji marki Lionelo, wejdź na stronę https://ql.quadra-net.pl/command/www.overmaxOrderSearchForm. Otwarte zostanie nowe okno, w którym należy wpisać numer „ID naprawy” oraz nazwisko na jakie zlecenie zostało zarejestrowane. Następnie kliknij „szukaj”. Aktualny status naprawy zostanie wyświetlony na stronie.
W celu uzyskania informacji na temat statusu reklamacji pozostałych marek, prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji marki Lionelo?
Serwis Lionelo dokłada wszelkich starań, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone w możliwe najkrótszym terminie. Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji jest nie dłuższy niż 21 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu pod warunkiem posiadania części, w przypadku ich braku termin rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej.
-
Czy do serwisu należy wysyłać urządzenie w komplecie (cały zestaw) czy tylko element który uległ uszkodzeniu?
Zalecana jest wysyłka całego zestawu, gdyż technik będzie miał możliwość weryfikacji poprawnego działania nowego podzespołu na kompletnym urządzeniu. W niektórych przypadkach może okazać się, że wymiana danej części nie rozwiązuje problemu. W związku z tym zaleca się wysyłkę kompletu. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Gdzie mogę zakupić części zamienne lub akcesoria do oferowanych produktów?
Aby kupić części zamienne, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem mailowym [email protected]. Nasi specjaliści pomogą w doborze części, sprawdzą ich dostępność i przeprowadzą przez proces zakupu.
VI. Zwroty
-
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Tak, zgodnie polityką sklepu, możesz zwrócić zamówiony towar w ciągu 100 dni od momentu dostarczenia. Więcej o zwrotach przeczytasz na stronie: https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot
-
Jaka jest procedura zwrotu towaru?
Zwrotu towaru dokonasz w czterech prostych krokach: wypełnij formularz, zapakuj przesyłkę i dołącz dowód zakupu, zamów kuriera i oczekuj na zwrot środków. Więcej o zwrotach przeczytasz na stronie: https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot
-
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot. Wypełnij go i dołącz do zwracanego towaru i/lub prześlij do nas drogą e-mailową.
-
Czy można zwrócić produkt, który był używany?
Nie. Warunkiem przyjęcia zwrotu brak śladów użytkowania produktu.
-
W jaki sposób mam odesłać zwracany towar?
Zwracany towar może być dostarczony za darmo za pomocą firmy kurierskiej Fedex lub inną firmą kurierską na swój koszt. Zwracany towar powinien być solidnie i bezpiecznie zapakowany a w miarę możliwości również ubezpieczony. Więcej o zwrotach przeczytasz w zakładce „Wymiana i zwrot” https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot
-
Gdzie i kiedy należy odesłać zwracany towar?
Zwracany towar należy odesłać na adres: BrandLine Group sp. z o.o. - Panattoni Park X, Budynek B, ul. Fabryczna 11 - 62-023 Żerniki.
-
Kto ponosi koszt zwracanego produktu?
Koszt transportu zwracanego produktu za pomocą firmy FedEx ponosi Lionelo. Każdy inny sposób jest opłacany przez kupującego.
-
W jaki sposób zwracane są pieniądze?
Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba, że zgodził się on na inny sposób zwrotu.
-
W jakim terminie zwracane są pieniądze?
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez nas paczki.
VII. Kontakt
-
Jak mogę się z wami skontaktować?
Istnieje kilka możliwości kontaktu z nami. Napisz do nas na Facebooku, na adres mailowy: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt” https://lionelo.pl/kontakt. Możesz także zadzwonić 61 2222 980w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku. Nasi konsultanci chętnie Ci pomogą!
-
Jak szybko odpowiadacie na wiadomości?
Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać jak najszybciej na wiadomości naszych klientów. Maksymalny czas odpowiedzi to 24h.
-
Czy możecie mi doradzić i pomóc w wyborze?
Jesteśmy po to, by pomagać naszym klientom. Wiemy, przed jak trudnymi wyborami stają rodzice. Na każdym etapie wspólnej drogi, dajemy opiekunom, takim jak Ty, wsparcie i doradzamy, jak możemy, byś kupił produkt najbardziej dopasowane do potrzeb swoich i dziecka. Napisz do nas na adres mailowy: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt” https://lionelo.pl/kontakt. Możesz także zadzwonić 61 2222 980 w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.
VIII. Newsletter
-
Jak zapisać się na newsletter?
Aby zapisać się do naszego newslettera, należy wpisać swoje imię i adres e-mail w ramce „Wprowadź swój adres e-mail” umieszczone w dolnej części strony głównej, zgodzić się na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Regulaminem newslettera, a następnie kliknąć w przycisk „Zapisz się”. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Wyrażenie zgody pozwoli nam na wysyłanie newslettera.
-
Jakie są korzyści zapisania się do newslettera?
Zapisując się do newslettera, będziesz na bieżąco ze wszystkimi promocjami i nowościami w sklepie Lionelo. Jako pierwszy dowiesz się o organizowanych przez nas akcjach rabatowych, nowych artykułach na blogu i wiele więcej.
-
Czy newsletter jest płatny?
Newsletter jest całkowicie darmowy.
-
Jak wypisać się z newslettera?
Aby zrezygnować z newslettera, zaloguj się na swoją skrzynkę mailową, otwórz jeden z newsletterów i przejdź do dolnej części tej wiadomości e-mail. Znajdziesz tam komunikat: „Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj”. Po naciśnięciu, odnośnik przeniesie na stronę, na której możesz wypisać się z newslettera.