Facebook Pixel
Płać tak jak lubisz w Lionelo
Płać tak jak lubisz w Lionelo

FAQ

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

  1. Rejestracja i logowanie
  2. Zamówienia
  3. Dostawy i płatności
  4. Gwarancja
  5. Reklamacje
  6. Wymiana i zwroty
  7. Kontakt
  8. Newsletter

 

I. Rejestracja i logowanie

  • W jaki sposób mogę się zarejestrować?

    Możesz zarejestrować się na trzy sposoby.

    Pierwszy:

    - Kliknij ikonkę „Konto” umieszczoną w prawym górnym rogu strony, tuż nad kategoriami produktów.

    - Wybierz „Załóż konto” i wypełnij formularz z podstawowymi danymi.

    - Przed dokonaniem rejestracji zapoznaj się z treścią Klauzuli informacyjnej i zaakceptuj jej postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    - Potwierdź rejestrację przyciskiem „Załóż konto”.

     

    Drugi:

    - Po wybraniu artykułów, które chcesz kupić, przejdź do „Koszyka”.

    - Kliknij przycisk „Przejdź do kasy”, a następnie „Utwórz konto”.

    - Wypełnij formularz z podstawowymi danymi.

    - Przed dokonaniem rejestracji zapoznaj się z Treścią klauzuli informacyjnej i zaakceptuj jej postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    - Potwierdź rejestrację przyciskiem „Załóż konto”.

     

    Trzeci:

    - Kliknij ikonkę „Konto” umieszczoną w prawym górnym rogu strony, tuż nad kategoriami produktów.

    - Wybierz „Zaloguj się za pomocą konta społecznościowego” i dokończ proces, wyrażając odpowiednie zgody.

    - Potwierdź rejestrację.

  • Skąd będę wiedzieć, czy rejestracja się udała?

    Na podany przy rejestracji adres e-mail wyślemy wiadomość z potwierdzeniem poprawnego założenia konta. Oprócz potwierdzenia, wiadomość będzie zawierać dane do logowania w sklepie oraz link aktywacyjny.

  • Nie dostałem potwierdzenia rejestracji, co zrobić?

    Potwierdzenie powinno znaleźć się w skrzynce e-mail kilka minut po rejestracji. W pierwszej kolejności upewnij się, że podany adres e-mail był prawidłowy. Sprawdź również folder „Spam”. Jeśli w ciągu 30 minut link aktywacyjny nie przyjdzie, skontaktuj się z nami lub spróbuj ponownie.

  • Jak mogę się zalogować na stronie?

    Po aktywacji konta, wybierz przycisk „Konto” znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Następnie wpisz swój login oraz hasło i wybierz przycisk „Zaloguj”.

  • Nie pamiętam hasła, co zrobić?

    W zakładce „Konto”, tuż pod przyciskiem „Zaloguj” znajduje się link „Nie pamiętasz hasła?”. Wybierz tę opcję, następnie wpisz swój adres e-mail w pole „E-mail” i kliknij przycisk „Zresetuj moje hasło”. Na wskazany adres e-mail wyślemy wiadomość z ustawieniem nowego hasła.

  • Czy można zmienić dane podane przy rejestracji?

    Tak, dane można zmienić w każdej chwili, po zalogowaniu się na konto. Przejdź do panelu użytkownika i kliknij „Dane konta”, a następnie zmień swoje dane osobowe, adres e-mail lub hasło. Po wprowadzeniu zmian, wybierz przycisk „Zapisz”. W panelu użytkownika znajdziesz też sekcję „Książka adresowa”, w której uzupełnisz swój adres do wysyłki. Po wprowadzeniu danych, wybierz przycisk „Zapisz adres”.

 

II. Zamówienia

  • Jak dodać wybrany produkt do koszyka?

    Jeśli zainteresował Cię produkt, ale chcesz dowiedzieć się o nim więcej, wybierz „Sprawdź” lub kliknij na zdjęcie i przejdź do karty produktu. W karcie produktu zapoznaj się z opisem, a następnie  wybierz cechy, takie jak: kolor czy wzór. Zaakceptuj swój wybór poprzez przycisk „Dodaj do koszyka”. Na wyświetlonym komunikacie wybierz „Przejdź do koszyka” i uzupełnił ilość produktu lub „Wróć do zakupów” i sfinalizuj zamówienie później.

  • Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, można dokonać zakupu bez rejestracji. Tracisz wtedy jednak możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia. Twoje dane nie zostaną zapisane i przy każdych zakupach będzie trzeba ponownie uzupełniać formularz. Co więcej, zakładając konto masz możliwość dodawać produkty do listy ulubionych, przechowywać wiele adresów jednocześnie i mieć wgląd do historii wszystkich zamówień.

  • Jak złożyć zamówienie?

    Istnieją dwa sposoby złożenia zamówienia.

    Bez rejestracji

    - Wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka.

    - Określ ilość i kliknij „Przejdź do kasy”

    - Wybierz „Zakupy bez logowania” i uzupełnij formularz „Dane kupującego”, zaznacz metodę dostawy i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.

    - Wybierz metodę płatności i wpisz kod rabatowy, jeśli go posiadasz. Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z Regulaminem i Polityką prywatności, zaakceptuj postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    - Potwierdź swoje zamówienie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.

     

    Po zalogowaniu się na konto

    - Wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka,

    - Określ ilość i kliknij „Przejdź do kasy”

    - Zaloguj się na swoje konto i uzupełnij formularz „Dane kupującego” (dane zaciągają się automatycznie z panelu użytkownika, który uzupełniałeś wcześniej), zaznacz metodę dostawy i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.

    - Sprawdź dokładnie swoje zamówienie(„Podgląd koszyka”), ponieważ w koszyku pojawią się także produkty, które zostały dodane przez Ciebie podczas poprzednich logowań na stronie (przy których zamówienie nie zostało dokończone).

    - Wybierz metodę płatności i wpisz kod rabatowy, jeśli go posiadasz. Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z Regulaminem i Polityką prywatności, zaakceptuj postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    - Potwierdź swoje zamówienie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.

  • Skąd będę wiedzieć, że przyjęto do realizacji moje zamówienie?

    Na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail wyślemy wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia. W wiadomości znajdziesz informacje o zamówieniu oraz niezbędne dane. W razie pomyłki, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

  • W skrzynce e-mail nie mam potwierdzenia zamówienia, jak długo czekać?

    Potwierdzenie złożenia zamówienia, powinno pojawić się kilka minut po złożeniu zamówienia. W pierwszej kolejności upewnij się, że podany adres e-mail był prawidłowy. Sprawdź również folder „Spam”. Jeśli w ciągu 30 minut potwierdzenie nie przyjdzie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

  • Mam wątpliwości, co do produktu, który chcę zamówić, czy możecie mi doradzić?

    Jesteśmy tu po to, żeby Ci pomóc. Napisz do nas na adres mailowy: [email protected] lub zadzwoń

    61 2222 980 w godzinach 8.00 : 16.00 od poniedziałku do piątku. Nasi konsultanci chętnie Ci pomogą!

  • Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

    Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoim koncie. Wybierz przycisk „Zamówienia”. Przy każdym znajdziesz jego status.

 

III. Dostawy i płatności

  • Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

    Aktualnie w naszym sklepie oferujemy wysyłkę zamówień za pomocą firmy kurierskiej DPD. Więcej informacji o sposobie dostawy znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/koszty-i-czas-dostawy

  • Jaką metodę płatności mogę wybrać?

    Sklep Lionelo.pl obsługuje kilka metod płatności: szybki przelew PayU, płatność kartą Visa/Mastercard, zakupy ratalne PayU, płatność Google Pay, płatność za pobraniem przy odbiorze. Więcej informacji o metodach płatności znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/formy-platnosci

  • Czy sklep oferuje sprzedaż ratalną?

    Tak, umożliwiamy proste i bezpieczne zakupy na raty jako jedną z form płatności. Współpracujemy z najbardziej sprawdzonym na rynku usług finansowych partnerem PayU.

  • Czy raty są dostępne dla wszystkich zamówień?

    Ratalna metoda płatności jest dostępna dla zakupów o minimalnej wartości 300 PLN. Więcej informacji znajdziesz w pliku najczęściej zadawanymi pytaniami o Raty PayU (kredyt konsumencki) https://poland.payu.com/wp-content/uploads/sites/14/2021/04/Najcz%C4%99%C5%9Bciej-zadawane-pytania-o-Raty-PayU_04.pdf

  • Czy muszę udać się do banku, żeby podpisać umowę kredytową?

    Umowa o raty jest podpisywana w 100% online, bez kurierów i papierowych umów. Wystarczy wybrać płatność ratalną na formatce płatniczej, wypełnić formularz i oczekiwać na umowę. Po jej wygenerowaniu i zapoznaniu się z treścią, należy potwierdzić umowę i zweryfikować tożsamość przelewem 1zł. Po zweryfikowaniu tożsamości, pieniądze są przekazywane od razu w całości do Lionelo, a Ty spłacasz raty zgodnie z harmonogramem zawartym w umowie.

  • Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

    Podczas wyboru płatności z góry dostawa przy zakupie powyżej 119zł jest zupełnie darmowa, w przypadku zakupu poniżej wartości 119zł koszt wysyłki to 10zł. Jeśli wybierzesz opcję płatności za pobraniem do kosztu wysyłki doliczane jest dodatkowe 5zł. Więcej informacji o sposobie dostawy znajdziesz w zakładce „Koszty i czas dostawy”: https://lionelo.pl/koszty-i-czas-dostawy

  • ​Czy zamówienia można dostarczyć za granicę Polski?

    Nie, w tym momencie nie realizujemy zamówień międzynarodowych.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia w dni robocze oraz pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym. Zamówienia złożone do godziny 18.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 18.00 wysyłane są w pierwszej kolejności następnego dnia roboczego. Więcej informacji o czasie realizacji w zależności od wybranego sposobu dostawy znajdziesz w zakładce „Koszty i czas dostawy”: https://lionelo.pl/koszty-i-czas-dostawy

  • Dlaczego zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze?

    Zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze, ze względu na współpracujące z nami firmy kurierskie, które dostarczają przesyłki jedynie w dni robocze.

  • Czy kupując w Lionelo mogę otrzymać fakturę VAT?

    Jak najbardziej istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia wybierz opcję „Firma” zamiast „Osoba fizyczna” oraz uzupełnij potrzebne dane.

  • Czy adres dostawy może być inny niż zamawiającego?

    Istnieje taka możliwość. Przy składaniu zamówienia zaznacz pole „Chcę wysłać przesyłkę na inny adres”. Po zaznaczeniu pola poniżej pojawi się formularz, w którym można podać adres dostawy, inny niż zamawiającego.

  • Czy zamówienie można odebrać osobiście?

    Nie ma możliwości odbioru osobistego.

 

IV. Gwarancja

  • Czy dostępne produkty posiadają gwarancję?

    Tak, więcej informacji o gwarancji znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/reklamacje

  • Moja karta gwarancyjna nie jest podbita przez sprzedawcę, czy mogę ubiegać się o naprawę gwarancyjną?

    Tak, do wykonania ewentualnej naprawy gwarancyjnej podbita karta gwarancyjna nie jest niezbędna. Konieczne jest w takim wypadku dostarczenie wraz z urządzeniem dowodu zakupu, np. paragonu lub faktury. Wysłanie samego dowodu zakupu razem z urządzeniem jest wystarczające do przyjęcia produktu w ramach gwarancji.

 

V. Reklamacje

  • Co zrobić, jeśli produkt posiada wadę?

    Możesz skontaktować się z nami lub samodzielnie uzupełnić formularz reklamacyjny znajdujący się w zakładce „Reklamacje i gwarancja”. Następnie otrzymasz adres serwisu , na który należy odesłać produkt korzystając z darmowego kuriera. Po dotarciu na serwis technicy zrobią wszystko, aby Ci pomóc.

  • Gdzie zgłosić reklamację?

    Reklamację należy zgłosić korzystając z formularza dostępnego w zakładce „Reklamacje i gwarancja”

  • Jak szybko Lionelo reaguje na zgłoszenie reklamacyjne?

    Zgodnie z naszym regulaminem serwis posiada 21 dni roboczych na zakończenie procesu reklamacji. Niemniej jednak technicy robią wszystko, abyś jak najszybciej otrzymał produkt. W związku z tym proces rozpatrywania zgłoszenia odbywa się o wiele szybciej.

  • Jak mogę sprawdzić status reklamacji?

    Aby sprawdzić aktualny status reklamacji marki Lionelo, wejdź na stronę https://ql.quadra-net.pl/command/www.overmaxOrderSearchForm. Otwarte zostanie nowe okno, w którym należy wpisać numer „ID naprawy” oraz nazwisko na jakie zlecenie zostało zarejestrowane. Następnie kliknij „szukaj”. Aktualny status naprawy zostanie wyświetlony na stronie.

    W celu uzyskania informacji na temat statusu reklamacji pozostałych marek, prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji marki Lionelo?

    Serwis Lionelo dokłada wszelkich starań, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone w możliwe najkrótszym terminie. Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji jest nie dłuższy niż 21 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu pod warunkiem posiadania części, w przypadku ich braku termin rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej.

  • Czy do serwisu należy wysyłać urządzenie w komplecie (cały zestaw) czy tylko element który uległ uszkodzeniu?

    Zalecana jest wysyłka całego zestawu, gdyż technik będzie miał możliwość weryfikacji poprawnego działania nowego podzespołu na kompletnym urządzeniu. W niektórych przypadkach może okazać się, że wymiana danej części nie rozwiązuje problemu. W związku z tym zaleca się wysyłkę kompletu. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Gdzie mogę zakupić części zamienne lub akcesoria do oferowanych produktów?

    Aby kupić części zamienne, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem mailowym [email protected]. Nasi specjaliści pomogą w doborze części, sprawdzą ich dostępność i przeprowadzą przez proces zakupu.

 

VI. Zwroty

  • Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Tak, zgodnie polityką sklepu, możesz zwrócić zamówiony towar w ciągu 100 dni od momentu dostarczenia. Więcej o zwrotach przeczytasz na stronie:  https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot

  • Jaka jest procedura zwrotu towaru?

    Zwrotu towaru dokonasz w czterech prostych krokach: wypełnij formularz, zapakuj przesyłkę i dołącz dowód zakupu, zamów kuriera i oczekuj na zwrot środków. Więcej o zwrotach przeczytasz na stronie: https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot

  • Gdzie znajdę formularz zwrotu?

    Formularz zwrotu znajdziesz na stronie: https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot. Wypełnij go i dołącz do zwracanego towaru i/lub prześlij do nas drogą e-mailową.

  • Czy można zwrócić produkt, który był używany?

    Nie. Warunkiem przyjęcia zwrotu brak śladów użytkowania produktu.

  • W jaki sposób mam odesłać zwracany towar?

    Zwracany towar może być dostarczony za darmo za pomocą firmy kurierskiej Fedex lub inną firmą kurierską na swój koszt. Zwracany towar powinien być solidnie i bezpiecznie zapakowany a w miarę możliwości również ubezpieczony. Więcej o zwrotach przeczytasz w zakładce „Wymiana i zwrot” https://lionelo.pl/wymiana-i-zwrot

  • Gdzie i kiedy należy odesłać zwracany towar?

    Zwracany towar należy odesłać na adres: BrandLine Group sp. z o.o. - Panattoni Park X, Budynek B, ul. Fabryczna 11 - 62-023 Żerniki.

  • Kto ponosi koszt zwracanego produktu?

    Koszt transportu zwracanego produktu za pomocą firmy FedEx ponosi Lionelo. Każdy inny sposób jest opłacany przez kupującego.

  • W jaki sposób zwracane są pieniądze?

    Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba, że zgodził się on na inny sposób zwrotu.

  • W jakim terminie zwracane są pieniądze?

    Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez nas paczki.

 

VII. Kontakt

  • Jak mogę się z wami skontaktować?

    Istnieje kilka możliwości kontaktu z nami. Napisz do nas na Facebooku, na adres mailowy: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt” https://lionelo.pl/kontakt. Możesz także zadzwonić 61 2222 980w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku. Nasi konsultanci chętnie Ci pomogą!

  • Jak szybko odpowiadacie na wiadomości?

    Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać jak najszybciej na wiadomości naszych klientów. Maksymalny czas odpowiedzi to 24h.

  • Czy możecie mi doradzić i pomóc w wyborze?

    Jesteśmy po to, by pomagać naszym klientom. Wiemy, przed jak trudnymi wyborami stają rodzice. Na każdym etapie wspólnej drogi, dajemy opiekunom, takim jak Ty,  wsparcie i doradzamy, jak możemy, byś kupił produkt najbardziej dopasowane do potrzeb swoich i dziecka. Napisz do nas na adres mailowy: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt” https://lionelo.pl/kontakt. Możesz także zadzwonić 61 2222 980 w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.

 

VIII. Newsletter

  • Jak zapisać się na newsletter?

    Aby zapisać się do naszego newslettera, należy wpisać swoje imię i adres e-mail w ramce „Wprowadź swój adres e-mail” umieszczone w dolnej części strony głównej, zgodzić się na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Regulaminem newslettera, a następnie kliknąć w przycisk „Zapisz się”. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Wyrażenie zgody pozwoli nam na wysyłanie newslettera.

  • Jakie są korzyści zapisania się do newslettera?

    Zapisując się do newslettera, będziesz na bieżąco ze wszystkimi promocjami i nowościami w sklepie Lionelo. Jako pierwszy dowiesz się o organizowanych przez nas akcjach rabatowych, nowych artykułach na blogu i wiele więcej.

  • Czy newsletter jest płatny?

    Newsletter jest całkowicie darmowy.

  • Jak wypisać się z newslettera?

    Aby zrezygnować z newslettera, zaloguj się na swoją skrzynkę mailową, otwórz jeden z newsletterów i przejdź do dolnej części tej wiadomości e-mail. Znajdziesz tam komunikat: „Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj”. Po naciśnięciu, odnośnik przeniesie na stronę, na której możesz wypisać się z newslettera.