Niezwykła firma. Niezwykli ludzie.
BrandLine Group to producent obecny na rynku od blisko 20 lat, właściciel m.in. marki Lionelo, Overmax, Zeegma. Dzięki dużemu doświadczeniu i młodemu zespołowi łączymy know-how oraz wysoką kulturę pracy z miłą, startupową atmosferą. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją i dystrybucją zaawansowanych technologicznie produktów, które stale udoskonalamy, by każdego dnia być bliżej ideału.
Jako firma działająca w wielu branżach oferujemy możliwość wszechstronnego rozwoju, realizacji własnych pomysłów i przede wszystkim wsparcie zgranego i niezwykłego zespołu ludzi.
Tu znajdziesz nasze wszystkie ogłoszenia. Jeśli nie widzisz aktualnie nic dla siebie wyślij nam swoje CV na maila: [email protected]
Copywriter SEO/ Content Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- ciekawą pracę obfitującą w wyzwania, ambitne projekty i wpływ na rozwój marek;
- formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata - umowę o pracę lub umowę B2B (decyzja należy do Ciebie);
- duża decyzyjność i samodzielność w działaniach;
- niezbędne narzędzia pracy;
- ubezpieczenie grupowe;
- możliwość skorzystania ze zniżek na pakiet MedicoverSport i prywatną opiekę medyczną Enelmed;
- pracę w pełnym dobrej energii zespole;
- zniżki na produkty naszych marek.
Twoje zadania to:
- przygotowywanie wysokiej jakości tekstów sprzedażowych (m.in. opisów produktów) w oparciu o wytyczne (brief) oraz zgodnie z zasadami SEO oraz wytycznymi marki;
- tworzenie i redagowanie treści do szeroko pojętej komunikacji;
- tłumaczenia i opracowania tekstów dotyczących produktów i marek;
- kreowanie nazw produktów i haseł reklamowych;
- ścisła współpraca z działami: e-commerce, produktów, marketingu;
- briefowanie copywriterów zewnętrznych i weryfikacja dostarczanych przez nich treści;
- pisanie firmowych blogów, treści angażujących, artykułów, treści do spotów reklamowych;
- współpraca contentowa z influencerami.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- minimum 2-letnie doświadczenie w zawodowym pisaniu tekstów produktowych, artykułów;
- znajomość zagadnień związanych z SEO;
- lekkie pióro;
- świetna znajomość zasad języka polskiego i dbałość o gramatyczną oraz stylistyczną poprawność tworzonych tekstów;
- kompetencje redakcyjne i korektorskie;
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2;
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
- dokładność;
- umiejętność dobrego briefowania innych.
Mile widziane:
- znajomość branży produktów dziecięcych;
- portfolio tekstów.
Asystent w dziale B2B EX
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole;
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- niezbędne narzędzia (komputer, telefon);
- możliwości rozwoju zawodowego;
- praca pięć dni w tygodniu w siedzibie firmy w Poznaniu.
Twoje zadania to:
- kompleksowe wsparcie sprzedaży do kluczowych klientów zagranicznych;
- przygotowywanie ofert produktowych;
- stała analiza rynku i konkurencji;
- tworzenie raportów sprzedaży w odniesieniu do ich planu;
- kontrola logistyki dostaw - kontakt z magazynem, przewoźnikami, dbanie o terminowość realizacji zamówień;
- przygotowywanie raportów, podsumowań ze spotkań;
- bieżąca współpraca z działem rozwoju produktu i działem marketingu.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkową zaletą);
- odpowiedzialność, sumienność, dokładność;
- biegła obsługa komputera (Internet, pakiet Office 365, w szczególności MS Excel).
Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- ciekawą pracę obfitującą w wyzwania, ambitne projekty i wpływ na rozwój marek;
- formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata - umowę o pracę lub umowę B2B (decyzja należy do Ciebie);
- duża decyzyjność i samodzielność w działaniach;
- niezbędne narzędzia pracy;
- ubezpieczenie grupowe;
- możliwość skorzystania ze zniżek na pakiet MedicoverSport i prywatną opiekę medyczną Enelmed;
- pracę w pełnym dobrej energii zespole;
- zniżki na produkty naszych marek.
Twoje zadania to:
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki;
- koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – online i offline;
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie tworzonego kontentu - briefowanie grafików, copywriterów, agencji;
- dbałość o realizację działań marketingowych zgodnie z CI brandu;
- ścisła współpraca z zespołami produktowymi i sprzedażowymi;
- współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie SEO i reklam;
- koordynacja mediów społecznościowych;
- wprowadzanie nowych produktów do oferty (wyróżniki produktowe, analiza konkurencji, wysoka jakość prezentacji);
- nadzór nad aktualizacją i rozbudową strony www oraz sklepu online.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze marketingu;
- wykształcenie wyższe (preferowane marketingowe);
- wysoki poziom kreatywności i decyzyjności;
- umiejętność organizacji czasu pracy;
- znajomość języka angielskiego.
Key Account Manager
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole;
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- niezbędne narzędzia (komputer, telefon);
- możliwości rozwoju zawodowego;
- praca pięć dni w tygodniu w siedzibie firmy w Poznaniu.
Twoje zadania to:
- sprzedaż produktów marki lionelo na rynku polskim;
- budowanie długotrwałych relacji z klientami, opieka posprzedażowa;
- obsługa leadów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży;
- przygotowanie ofert, organizacja spotkań handlowych oraz prezentacji oferty;
- samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych;
- doradzanie, analiza potrzeb w ramach stałego kontaktu z klientami w ramach przydzielonej bazy klientów;
- współtworzenie i realizacja strategii handlowej dla wybranych klientów;
- przygotowywanie, współtworzenie i realizowanie ustalonych budżetów sprzedaży;
- koordynacja działań marketingowych, promocyjnych.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży;
- rozwinięte umiejętności analityczne;
- doświadczenie przy współpracy z sieciami handlowymi;
- mile widziana znajomość branży produktów dziecięcych;
- zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność, dokładność;
- biegła obsługa komputera (w szczególności ms excel).
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce w języku niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę;
- niezbędne narzędzia pracy;
- możliwości awansu i rozwoju;
- szkolenia;
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- zniżki na produkty oferowane przez Firmę;
- stabilność zatrudnienia;
- niekorporacyjną atmosferę w pracy oraz wsparcie zespołu;
- praca w nowo wyremontowanym biurowcu od pon-pt w godz. 8-16;
- darmowy parking.
Twoje zadania to:
- obsługa mailowa i telefoniczna klienta;
- obsługa internetowych serwisów sprzedaży;
- obsługa, modyfikacja i zarządzanie zamówieniami;
- tłumaczenie gotowych tekstów o produktach.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystywania czasu;
- odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność;
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
- znajomość innych języków obcych będzie atutem;
- chęć rozwoju.
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce w języku czeskim
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę;
- niezbędne narzędzia pracy;
- możliwości awansu i rozwoju;
- szkolenia;
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- zniżki na produkty oferowane przez Firmę;
- stabilność zatrudnienia;
- niekorporacyjną atmosferę w pracy oraz wsparcie zespołu;
- praca w nowo wyremontowanym biurowcu od pon-pt w godz. 8-16;
- darmowy parking.
Twoje zadania to:
- obsługa mailowa i telefoniczna klienta;
- obsługa internetowych serwisów sprzedaży;
- obsługa, modyfikacja i zarządzanie zamówieniami;
- tłumaczenie gotowych tekstów o produktach.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystywania czasu;
- odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność;
- bardzo dobra znajomość języka czeskiego (warunek konieczny);
- znajomość innych języków obcych będzie atutem;
- chęć rozwoju.
Regional Sales Representative / Agent
Lieu de travail: France
Lieu de travail: France
Nous offrons:
- un travail intéressant, riche en défis et en projets ambitieux, réalisé au sein d'une équipe jeune;
- un salaire attractif en fonction des compétences et de l'expérience;
- une forme d'emploi adaptée aux besoins du Candidat;
- une attitude de coopération et une atmosphère non corporative;
- une possibilité de développement professionnel et d'accélération de votre carrière.
Vos tâches consistent à:
- augmenter la part de l'entreprise en vendant de nos produits;
- développer la distribution dans la zone/région qui vous est confiée;
- encourager des clients par notre offre et développer la coopération avec eux;
- préparer les offres, négocier les conditions commerciales;
- fournir un excellent niveau de service à nos clients;
- organiser des formations à propos des produits;
- visiter les magasins et veiller sur l'exposition/ mise en avant de nos produits;
- établir des relations commerciales à long terme avec les clients;
- analyser les activités de la concurrence, de rechercher des solutions non standards.
Vous êtes le candidat idéal, si:
- vous avez de l'expérience dans un poste similaire;
- vous connaissez le secteur puériculture ou de l'électronique grand public/petit électroménager;
- vous vous caractérisez par votre efficacité et détermination à atteindre vos objectifs;
- vous savez organiser habilement votre temps de travail, vous êtes indépendant et ouvert aux défis;
- vous possédez de véritables compétences relationnelles et êtes à l’aise à l’oral;
- vous avez envie de relever des challenges;
- Vous êtes mobile.
Regional Sales Representative / Agent
Arbeitsort: Deutschland
Arbeitsort: Deutschland
Wir bieten:
- interessante Tätigkeit mit vielen Herausforderungen und ehrgeizigen Projekten in einem jungen Team;
- attraktive, den Fähigkeiten und Erfahrungen entsprechende Vergütung;
- an die Bedürfnisse des Bewerbers angepasste Form der Beschäftigung;
- kooperative und nicht korporative Atmosphäre;
- Möglichkeit, sich beruflich weiterzuentwickeln und Ihre Karriere zu beschleunigen.
Ihre Aufgaben sind:
- Erhöhung der Anteile des Unternehmens durch Produktverkäufe;
- Entwicklung des Vertriebs in dem zugewiesenen Gebiet;
- Kundengewinnung;
- Erstellen von Angeboten, Aushandlung von Geschäftsbedingungen;
- ein hervorragendes Serviceniveau für unsere Kunden zu bieten;
- Produktschulungen;
- Kontrolle der Produktausstellung;
- Aufbau langfristiger Geschäftsbeziehungen mit Kunden;
- Analyse der Aktivitäten der Wettbewerber, Suche nach maßgeschneiderten Lösungen.
Sie sind der ideale Kandidat, wenn Sie:
- Erfahrung in einer ähnlichen Position haben;
- mit der Babyartikel- oder Unterhaltungselektronikbranche vertraut sind;
- leicht Kontakte knüpfen und Beziehungen aufbauen;
- sich durch Effektivität und Entschlossenheit bei der Erreichung Ihrer Ziele auszeichnen;
- Ihre Arbeitszeit richtig organisieren können, Sie sind unabhängig und offen für Herausforderungen.