Facebook Pixel
Płać tak jak lubisz w Lionelo
Płać tak jak lubisz w Lionelo
Kariera w BLG

Niezwykła firma. Niezwykli ludzie.

BrandLine Group to producent obecny na rynku od blisko 20 lat, właściciel m.in. marki Lionelo, Overmax, Zeegma. Dzięki dużemu doświadczeniu i młodemu zespołowi łączymy know-how oraz wysoką kulturę pracy z miłą, startupową atmosferą. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją i dystrybucją zaawansowanych technologicznie produktów, które stale udoskonalamy, by każdego dnia być bliżej ideału.

Jako firma działająca w wielu branżach oferujemy możliwość wszechstronnego rozwoju, realizacji własnych pomysłów i przede wszystkim wsparcie zgranego i niezwykłego zespołu ludzi.

Tu znajdziesz nasze wszystkie ogłoszenia. Jeśli nie widzisz aktualnie nic dla siebie wyślij nam swoje CV na maila: [email protected]

Copywriter SEO/ Content Specialist
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania, ambitne projekty i wpływ na rozwój marek;
  • formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata - umowę o pracę lub umowę B2B (decyzja należy do Ciebie);
  • duża decyzyjność i samodzielność w działaniach;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • ubezpieczenie grupowe;
  • możliwość skorzystania ze zniżek na pakiet MedicoverSport i prywatną opiekę medyczną Enelmed;
  • pracę w pełnym dobrej energii zespole;
  • zniżki na produkty naszych marek.

Twoje zadania to:

  • przygotowywanie wysokiej jakości tekstów sprzedażowych (m.in. opisów produktów) w oparciu o wytyczne (brief) oraz zgodnie z zasadami SEO oraz wytycznymi marki;
  • tworzenie i redagowanie treści do szeroko pojętej komunikacji;
  • tłumaczenia i opracowania tekstów dotyczących produktów i marek;
  • kreowanie nazw produktów i haseł reklamowych;
  • ścisła współpraca z działami: e-commerce, produktów, marketingu;
  • briefowanie copywriterów zewnętrznych i weryfikacja dostarczanych przez nich treści;
  • pisanie firmowych blogów, treści angażujących, artykułów, treści do spotów reklamowych;
  • współpraca contentowa z influencerami.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w zawodowym pisaniu tekstów produktowych, artykułów;
  • znajomość zagadnień związanych z SEO;
  • lekkie pióro;
  • świetna znajomość zasad języka polskiego i dbałość o gramatyczną oraz stylistyczną poprawność tworzonych tekstów;
  • kompetencje redakcyjne i korektorskie;
  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2;
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
  • dokładność;
  • umiejętność dobrego briefowania innych.

Mile widziane:

  • znajomość branży produktów dziecięcych;
  • portfolio tekstów.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Asystent w dziale B2B EX
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole;
  • konkurencyjne wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia (komputer, telefon);
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • praca pięć dni w tygodniu w siedzibie firmy w Poznaniu.

Twoje zadania to:

  • kompleksowe wsparcie sprzedaży do kluczowych klientów zagranicznych;
  • przygotowywanie ofert produktowych;
  • stała analiza rynku i konkurencji;
  • tworzenie raportów sprzedaży w odniesieniu do ich planu;
  • kontrola logistyki dostaw - kontakt z magazynem, przewoźnikami, dbanie o terminowość realizacji zamówień;
  • przygotowywanie raportów, podsumowań ze spotkań;
  • bieżąca współpraca z działem rozwoju produktu i działem marketingu.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkową zaletą);
  • odpowiedzialność, sumienność, dokładność;
  • biegła obsługa komputera (Internet, pakiet Office 365, w szczególności MS Excel).
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania, ambitne projekty i wpływ na rozwój marek;
  • formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata - umowę o pracę lub umowę B2B (decyzja należy do Ciebie);
  • duża decyzyjność i samodzielność w działaniach;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • ubezpieczenie grupowe;
  • możliwość skorzystania ze zniżek na pakiet MedicoverSport i prywatną opiekę medyczną Enelmed;
  • pracę w pełnym dobrej energii zespole;
  • zniżki na produkty naszych marek.

Twoje zadania to:

  • tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki;
  • koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – online i offline;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie tworzonego kontentu - briefowanie grafików, copywriterów, agencji;
  • dbałość o realizację działań marketingowych zgodnie z CI brandu;
  • ścisła współpraca z zespołami produktowymi i sprzedażowymi;
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie SEO i reklam;
  • koordynacja mediów społecznościowych;
  • wprowadzanie nowych produktów do oferty (wyróżniki produktowe, analiza konkurencji, wysoka jakość prezentacji);
  • nadzór nad aktualizacją i rozbudową strony www oraz sklepu online.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze marketingu;
  • wykształcenie wyższe (preferowane marketingowe);
  • wysoki poziom kreatywności i decyzyjności;
  • umiejętność organizacji czasu pracy;
  • znajomość języka angielskiego.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Key Account Manager
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole;
  • konkurencyjne wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia (komputer, telefon);
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • praca pięć dni w tygodniu w siedzibie firmy w Poznaniu.

Twoje zadania to:

  • sprzedaż produktów marki lionelo na rynku polskim;
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami, opieka posprzedażowa;
  • obsługa leadów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży;
  • przygotowanie ofert, organizacja spotkań handlowych oraz prezentacji oferty;
  • samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych;
  • doradzanie, analiza potrzeb w ramach stałego kontaktu z klientami w ramach przydzielonej bazy klientów;
  • współtworzenie i realizacja strategii handlowej dla wybranych klientów;
  • przygotowywanie, współtworzenie i realizowanie ustalonych budżetów sprzedaży;
  • koordynacja działań marketingowych, promocyjnych.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży;
  • rozwinięte umiejętności analityczne;
  • doświadczenie przy współpracy z sieciami handlowymi;
  • mile widziana znajomość branży produktów dziecięcych;
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność, dokładność;
  • biegła obsługa komputera (w szczególności ms excel).
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce w języku niemieckim
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • możliwości awansu i rozwoju;
  • szkolenia;
  • konkurencyjne wynagrodzenie;
  • zniżki na produkty oferowane przez Firmę;
  • stabilność zatrudnienia;
  • niekorporacyjną atmosferę w pracy oraz wsparcie zespołu;
  • praca w nowo wyremontowanym biurowcu od pon-pt w godz. 8-16;
  • darmowy parking.

Twoje zadania to:

  • obsługa mailowa i telefoniczna klienta;
  • obsługa internetowych serwisów sprzedaży;
  • obsługa, modyfikacja i zarządzanie zamówieniami;
  • tłumaczenie gotowych tekstów o produktach.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystywania czasu;
  • odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność;
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
  • znajomość innych języków obcych będzie atutem;
  • chęć rozwoju.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce w języku czeskim
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • możliwości awansu i rozwoju;
  • szkolenia;
  • konkurencyjne wynagrodzenie;
  • zniżki na produkty oferowane przez Firmę;
  • stabilność zatrudnienia;
  • niekorporacyjną atmosferę w pracy oraz wsparcie zespołu;
  • praca w nowo wyremontowanym biurowcu od pon-pt w godz. 8-16;
  • darmowy parking.

Twoje zadania to:

  • obsługa mailowa i telefoniczna klienta;
  • obsługa internetowych serwisów sprzedaży;
  • obsługa, modyfikacja i zarządzanie zamówieniami;
  • tłumaczenie gotowych tekstów o produktach.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego wykorzystywania czasu;
  • odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność;
  • bardzo dobra znajomość języka czeskiego (warunek konieczny);
  • znajomość innych języków obcych będzie atutem;
  • chęć rozwoju.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Regional Sales Representative / Agent
Lieu de travail: France

Nous offrons:

  • un travail intéressant, riche en défis et en projets ambitieux, réalisé au sein d'une équipe jeune;
  • un salaire attractif en fonction des compétences et de l'expérience;
  • une forme d'emploi adaptée aux besoins du Candidat;
  • une attitude de coopération et une atmosphère non corporative;
  • une possibilité de développement professionnel et d'accélération de votre carrière.

Vos tâches consistent à:

  • augmenter la part de l'entreprise en vendant de nos produits;
  • développer la distribution dans la zone/région qui vous est confiée;
  • encourager des clients par notre offre et développer la coopération avec eux;
  • préparer les offres, négocier les conditions commerciales;
  • fournir un excellent niveau de service à nos clients;
  • organiser des formations à propos des produits;
  • visiter les magasins et veiller sur l'exposition/ mise en avant de nos produits;
  • établir des relations commerciales à long terme avec les clients;
  • analyser les activités de la concurrence, de rechercher des solutions non standards.

Vous êtes le candidat idéal, si:

  • vous avez de l'expérience dans un poste similaire;
  • vous connaissez le secteur puériculture ou de l'électronique grand public/petit électroménager;
  • vous vous caractérisez par votre efficacité et détermination à atteindre vos objectifs;
  • vous savez organiser habilement votre temps de travail, vous êtes indépendant et ouvert aux défis;
  • vous possédez de véritables compétences relationnelles et êtes à l’aise à l’oral;
  • vous avez envie de relever des challenges;
  • Vous êtes mobile.
Envoyez votre CV à l'adresse: [email protected]

Regional Sales Representative / Agent
Arbeitsort: Deutschland

Wir bieten:

  • interessante Tätigkeit mit vielen Herausforderungen und ehrgeizigen Projekten in einem jungen Team;
  • attraktive, den Fähigkeiten und Erfahrungen entsprechende Vergütung;
  • an die Bedürfnisse des Bewerbers angepasste Form der Beschäftigung;
  • kooperative und nicht korporative Atmosphäre;
  • Möglichkeit, sich beruflich weiterzuentwickeln und Ihre Karriere zu beschleunigen.

Ihre Aufgaben sind:

  • Erhöhung der Anteile des Unternehmens durch Produktverkäufe;
  • Entwicklung des Vertriebs in dem zugewiesenen Gebiet;
  • Kundengewinnung;
  • Erstellen von Angeboten, Aushandlung von Geschäftsbedingungen;
  • ein hervorragendes Serviceniveau für unsere Kunden zu bieten;
  • Produktschulungen;
  • Kontrolle der Produktausstellung;
  • Aufbau langfristiger Geschäftsbeziehungen mit Kunden;
  • Analyse der Aktivitäten der Wettbewerber, Suche nach maßgeschneiderten Lösungen.

Sie sind der ideale Kandidat, wenn Sie:

  • Erfahrung in einer ähnlichen Position haben;
  • mit der Babyartikel- oder Unterhaltungselektronikbranche vertraut sind;
  • leicht Kontakte knüpfen und Beziehungen aufbauen;
  • sich durch Effektivität und Entschlossenheit bei der Erreichung Ihrer Ziele auszeichnen;
  • Ihre Arbeitszeit richtig organisieren können, Sie sind unabhängig und offen für Herausforderungen.
Senden Sie Ihren Lebenslauf an: [email protected]