Reklamacje i gwarancja
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub ma wadę - zgłoś reklamację


Wypełnij dokładnie formularz zgłoszenia reklamacji abyśmy mogli skutecznie i szybko obsłużyć Twoje zgłoszenie
Zgłoś reklamacjęInstrukcja zgłaszania reklamacji


- Kliknij przycisk „Zgłoś reklamację” i uzupełnij pola formularza danymi.
- Po wypełnieniu formularza kliknij WYŚLIJ, formularz zostanie przesłany elektronicznie do serwisu.
- Następnie wyświetli się informacja z numerem naprawy oraz adresem serwisu, na który należy wysłać paczkę. Tę stronę należy wydrukować i dołączyć do przesyłki (w przypadku braku możliwości wydruku wystarczy zapisać na paczce numer naprawy RMA). Potwierdzenie zgłoszenia zostanie wysłane również na podany w formularzu adres email.
Warunkiem pomyślnego odebrania przesyłki jest wydrukowanie strony z numerem naprawy, dołączenie jej do urządzenia lub wyraźne oznaczenie tym numerem przesyłki. Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie urządzenia do transportu. Niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zlecenia przesyłki mogą zostać nieodebrane.
Dostarczenie produktu niekompletnego oraz bez dowodu zakupu lub jego kopii może skutkować zwrotem produktu bez pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Zwiń


Po otrzymaniu od nas numeru reklamacji, zamów kuriera po odbiór produktu aby wysłać przesyłkę na reklamację door-to-door
Zamów kurieraInstrukcja zamówienia kuriera

- Kliknij przycisk „Zgłoś reklamację” i uzupełnij pola formularza danymi.
- Po wypełnieniu formularza kliknij WYŚLIJ, formularz zostanie przesłany elektronicznie do serwisu.
- Następnie wyświetli się informacja z numerem naprawy oraz adresem serwisu, na który należy wysłać paczkę. Tę stronę należy wydrukować i dołączyć do przesyłki (w przypadku braku możliwości wydruku wystarczy zapisać na paczce numer naprawy RMA). Potwierdzenie zgłoszenia zostanie wysłane również na podany w formularzu adres email.
Warunkiem pomyślnego odebrania przesyłki jest wydrukowanie strony z numerem naprawy, dołączenie jej do urządzenia lub wyraźne oznaczenie tym numerem przesyłki. Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie urządzenia do transportu. Niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zlecenia przesyłki mogą zostać nieodebrane.
Dostarczenie produktu niekompletnego oraz bez dowodu zakupu lub jego kopii może skutkować zwrotem produktu bez pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Zwiń
Aby wysłać przesyłkę, kliknij poniżej przycisk zamów kuriera:
- Wybierz typ przesyłki (reklamacja).
- Wybierz adres serwisu, który pojawił się po wypełnieniu formularza.
- Wpisz numer naprawy, który został wygenerowany po wypełnieniu formularza, potwierdź zapoznanie się z regulaminem i wciśnij DALEJ.
- Wpisz swoje dane adresowe, z którego kurier ma odebrać paczkę.
- Wprowadź wagę paczki lub wpisz orientacyjną wagę produktu na podstawie informacji na oryginalnym kartonie produktu.
- Wybierz datę i orientacyjną godzinę odbioru. Dokładna godzina realizacji zależy od miejsca odbioru przesyłki i zostanie podana po zamówieniu kuriera.
- Zamów kuriera
- Pojawi się potwierdzenie zamówienia kuriera. List przewozowy można pobrać klikając na wyświetlony odnośnik, zostanie on również wysłany na adres e-mail podany w danych nadawcy.
- UWAGA! Należy wydrukować list przewozowy i nakleić na paczkę lub przekazać kurierowi. Brak wydruku może skutkować nieodebraniem paczki przez kuriera!
Zwiń

Chcesz skorzystać z rozszerzonej opieki posprzedażowej? Poznaj program Lionelo Protect!
W Lionelo chcemy towarzyszyć Waszej rodzinie każdego dnia – od pobudki, przez popołudniowy spacer aż po układanie maluszka do snu. Aby było to możliwe jeszcze dłużej, stworzyliśmy autorski program Lionelo Protect, który zapewnia naszym klientom szereg udogodnień:
Co możesz zyskać?
- Dożywotnia Gwarancja
- Produkt Zastępczy
- Naprawa Door-To-Door
- Wymiana Powypadkowa Fotelika