Regulamin programu Lionelo CAP
(LIONELO ACCIDENT PROGRAM)
1. Postanowienia ogólne
1.1. Informacje o organizatorze
Organizatorem Programu “Lionelo CAP” (dalej: „Program”) jest BRANDLINE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy ulicy Adama Kręglewskiego 1, 61-248 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000552768, NIP: 7822579840 (dalej: „Organizator”).
1.2. Czas i zakres obowiązywania Programu
Niniejszy Program ma zastosowanie do produktów z kategorii Foteliki Samochodowe marki Lionelo, które zostały nabyte i użytkowane na terytorium krajów członkowskich Unii Europejskiej, z wyłączeniem ich terytoriów zamorskich. Program jest skierowany do konsumentów, którzy nabyli produkty Lionelo wyłącznie do celów prywatnych (dalej: „Konsument”).
- Prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą jako Konsumenci
Za Konsumentów uważa się także osoby fizyczne, które zawierają umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną przez nie działalnością gospodarczą, jeżeli z treści umowy wynika, że zakup nie został dokonany w celach zawodowych, w szczególności z uwagi na charakter prowadzonej działalności gospodarczej.
1.4. Produkty objęte Programem
Program obejmuje dożywotnio wszystkie modele fotelików samochodowych dostępnych w ofercie Organizatora, zakupione na rynku Unii Europejskiej zgodnie z zapisem w punkcie 1.2. (dalej: „Produkty”).
1.5. Uczestnicy Programu
W Programie mogą brać udział wszyscy Konsumenci, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych;
Posiadają miejsce zamieszkania na terytorium określonym w punkcie 1.2;
Dokonali zakupu Produktu i są jego pierwszymi właścicielami;
Posiadają dowód zakupu w postaci kopii paragonu lub faktury VAT;
Zapoznali się z niniejszym Regulaminem i akceptują jego postanowienia (dalej: „Uczestnicy”).
1.6. Regulamin
Niniejszy Regulamin stanowi podstawę prawną Programu, reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Programie oraz określa prawa i obowiązki Uczestników Programu, a także prawa i obowiązki Organizatora (dalej: „Regulamin”). Treść Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej www.lionelo.pl.
1.7. Uczestnictwo w Programie
Biorąc udział w Programie, Uczestnik ma prawo do zwrotu Produktu, który brał udział w wypadku, oraz do uzyskania jego bezpłatnej wymiany, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w niniejszym Regulaminie.
1.8. Zgoda domyślna
Uczestnicy Programu są zobowiązani do przestrzegania wszystkich zasad określonych w Regulaminie. Udział w Programie oznacza zapoznanie się z Regulaminem oraz jego pełną i bezwarunkową akceptację.
1.9. Wykluczenie z uczestnictwa
W przypadku stwierdzenia naruszenia Regulaminu, Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z Programu. W szczególności, Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika, w odniesieniu do którego istnieje podejrzenie działania w sposób sprzeczny z niniejszym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.
2. Składanie wniosku
2.1. Warunki uczestnictwa w Programie są ściśle określone jedynie w niniejszym Regulaminie oraz w obowiązujących przepisach prawnych.
2.2. Uczestnictwo w programie odbywa się na zasadzie całkowitej dobrowolności.
2.3. Wysyłka nowego Produktu w ramach Programu nastąpi pod warunkiem łącznego spełnienia następujących kryteriów:
Produkt Uczestnika brał udział w wypadku, podczas którego był prawidłowo zamontowany w samochodzie zgodnie z instrukcją użytkowania danego Produktu.
Dalsze użytkowanie Produktu przez dziecko, które wcześniej korzystało z Produktu, uczestniczącego w wypadku, jest uzasadnione w kontekście wieku, wzrostu i wagi dziecka.
Uczestnik zgłosił chęć uczestnictwa w Programie w terminie 30 dni od zdarzenia, przesyłając wypełniony formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.lionelo.pl.
Do formularza zgłoszeniowego Uczestnik dołączył następujące dokumenty:
- Dowód zakupu Produktu (paragon/faktura VAT); oraz jeden z poniższych dokumentów:
- Dokumentacja fotograficzna z miejsca zdarzenia (obejmująca obecność Produktu i uszkodzenia pojazdów), w którym uczestniczył Uczestnik;
- Kopię raportu policyjnego dotyczącego zdarzenia, w którym uczestniczył Produkt Uczestnika, zawierającego informację o prawidłowym zamontowaniu Produktu w pojeździe Uczestnika;
- Kopię zgłoszenia szkody komunikacyjnej do ubezpieczyciela zawierającą informację o prawidłowym zamontowaniu Produktu w pojeździe Uczestnika.
2.4. Jeżeli dokumentacja lub materiały (w szczególności materiały, o których mowa w punkcie 2.3, pkt 4., podpunktach b.-d. powyżej) zawierają zbędne dane osobowe osób trzecich, Uczestnik jest zobowiązany do ich zanonimizowania (np. poprzez zakrycie danych/obrazów innych uczestników wydarzenia).
2.5. W formularzu wymagane jest użycie następujących informacji:
- Imię i nazwisko Uczestnika;
- Adres e-mail;
- Numer telefonu niezbędny do realizacji odbioru uszkodzonego Produktu i dostarczenia nowego Produktu;
- Adres, na który należy wysłać nowy Produkt;
- Model Produktu biorącego udział w zdarzeniu;
- Numer seryjny Produktu (jeśli można go odczytać);
- Data zakupu Produktu;
- Datę i miejsce wypadku.
2.6. Uczestnikowi przysługuje możliwość uczestnictwa w Programie wielokrotnie, pod warunkiem zgodności z warunkami określonymi w Regulaminie.
2.7. To samo zdarzenie nie może stanowić podstawy do złożenia kilku wniosków o uczestnictwo w Programie.
3. Rozpatrywanie wniosku
3.1. Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego oraz kompletnego zestawu wymaganych dokumentów, Organizator zobowiązany jest do natychmiastowego i dokładnego rozpatrzenia zgłoszenia.
3.2. Organizator dokona rozpatrzenia zgłoszenia w terminie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania wypełnionego formularza.
- Organizator powiadomi Uczestnika o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia niezwłocznie za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na wskazany przez Uczestnika adres.
3.4. W przypadku niekompletnego zgłoszenia Organizator może wezwać Uczestnika do uzupełnienia niezbędnej dokumentacji. W takim przypadku termin rozpatrzenia wniosku liczony jest ponownie od dnia otrzymania przez Organizatora kompletnego wniosku.
3.5. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, Uczestnik zostanie poinformowany o procedurze zwrotu uszkodzonego Produktu.
3.6. Decyzja Organizatora podejmowana jest na podstawie oceny złożonego wniosku.
3.7. W przypadku otrzymania niekompletnego zgłoszenia (niezależnie od wcześniejszego wezwania, o którym mowa w punkcie 3.3.), Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia zgłoszenia bez rozpatrzenia.
4. Wymiana produktu
4.1. Aby dokonać wymiany Produktu na nowy, Uczestnik jest zobowiązany zwrócić Organizatorowi Produkt, który uległ uszkodzeniu.
4.2. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia, Organizator zorganizuje odbiór uszkodzonego Produktu z wskazanego adresu. Uczestnik nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z transportem.
4.3. W przypadku odmowy skorzystania z powyższej usługi i wysłania uszkodzonego Produktu na koszt Uczestnika bez zaangażowania Organizatora, Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów transportu.
4.4. Organizator dokonuje utylizacji Produktu, który brał udział w wypadku lub kolizji drogowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
4.5. Produkt, który uczestniczył w wypadku, zostanie wymieniony na identyczny model, dostępny w losowym kolorze znajdującym się w siedzibie Organizatora.
4.6. W przypadku braku dostępności danego modelu w asortymencie, Organizator może zdecydować o wymianie uszkodzonego Produktu na model o parametrach najbardziej zbliżonych do uszkodzonego Produktu.
4.7. Uczestnik nie ma prawa do otrzymania ekwiwalentu finansowego w postaci gotówki lub rabatu na inne produkty, odpowiadającego wartości Produktu.
4.8. Uczestnik zawsze ma prawo odmówić wymiany Produktu, co skutkuje rezygnacją z udziału w Programie. W takiej sytuacji Uczestnikowi nie przysługuje żadne odszkodowanie.
5. Reklamacje
5.1. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected] zatytułowany „Lionelo CAP Reklamacja”, lub w formie pisemnej na adres: BrandLine Group sp. z o.o., ul. Adama Kręglewskiego 1, 61-248 Poznań, Polska. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail: [email protected]. Można również skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem: +48 61 2222 980 (czynny w godzinach poniedziałek-piątek, 8:00 - 16:00).
5.2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres e-mail, aby umożliwić Organizatorowi udzielenie odpowiedzi, oraz szczegółowy opis naruszenia i/lub nieprawidłowości, które są przedmiotem reklamacji.
5.3. Reklamacje są rozpatrywane przez Organizatora w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona o decyzji w tej samej formie, w jakiej reklamacja została złożona.
5.4. Decyzja Organizatora jest ostateczna i nie podlega wewnętrznej procedurze odwoławczej.
5.5. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w drodze postępowania sądowego przed właściwym sądem.
6. Dane osobowe
6.1. Organizator jest administratorem przekazanych przez Uczestników danych osobowych.
6.2. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), w następującym celu:
- Rozpatrzenia zgłoszenia i udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie;
- Zapewnienia kompleksowej obsługi, w tym rozwiązywania problemów technicznych i organizacyjnych;
- Dostarczenia nowego Produktu;
- Ochrony przed potencjalnymi roszczeniami;
- Prowadzenia badań i analiz w celu doskonalenia działania świadczonych usług i obsługi klienta;
- Wykorzystywania do celów statystycznych.
6.3 Dane osobowe Uczestników są przetwarzane do momentu udzielenia odpowiedzi na reklamację oraz zakończenia procesu rozpatrywania wniosku. Po udzieleniu odpowiedzi na wniosek, dane mogą być przechowywane przez czas odpowiadający okresowi przedawnienia potencjalnych roszczeń, które Uczestnik mógłby zgłaszać wobec Organizatora lub Organizator mógłby zgłaszać wobec Uczestnika, lub do czasu wygaśnięcia obowiązku prawnego dotyczącego przechowywania danych, szczególnie obowiązku przechowywania dokumentów księgowych na mocy przepisów prawa. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane przez Organizatora do momentu jej odwołania.
6.4. Udostępnienie danych osobowych na formularzu zgłoszeniowym do Programu jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może uniemożliwić Organizatorowi rozpatrzenie zgłoszenia.
6.5. Klauzula informacyjna jest udostępniana każdemu Uczestnikowi w trakcie procesu aplikowania o udział w Programie. Uczestnik potwierdza zapoznanie się z niniejszą klauzulą.
7. Postanowienia końcowe
7.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, z poszanowaniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa krajowego Uczestnika, o ile są one właściwe.
7.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Programu, w tym treści Regulaminu, w trakcie jego trwania oraz do przerwania Programu w każdej chwili, bez konieczności podawania przyczyny, przy poszanowaniu jakichkolwiek praw nabytych przez Uczestników. O wszelkich zmianach Regulaminu Organizator zobowiązany jest poinformować Uczestników z 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez komunikat dostępny na stronie internetowej www.lionelo.pl.
7.3. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Programie na każdym etapie poprzez złożenie stosownego oświadczenia przesłanego na adres e-mail: [email protected] lub adres korespondencyjny: BrandLine Group sp. z o.o., ul. Adama Kręglewskiego 1, 61-248 Poznań. Można również skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem: 61 2222 980 (czynny w godzinach poniedziałek-piątek, 8:00 - 16:00).
7.4. Tekst jednolity Regulaminu wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2024 roku.