Regulamin wydania produktu zastępczego (wyciag z ogólnego regulaminu Lionelo Protect dostępnego tutaj)

7. Produkt Zastępczy

7.1 Usługa pozwala na skorzystanie z produktu zastępczego na czas zgłoszenia reklamacyjnego.

  • Warunki korzystania z usługi:
  • Aby skorzystać z usługi „Produktu Zastępczego”, należy zarejestrować zakup produktu na stronie https://lionelo-protect.com w ciągu 90 dni od dnia zakupu. Jedna rejestracja dla programu „Lionelo Protect”.

7.3 . Usługa wypożyczenia produktu zastępczego jest oferowana Nabywcom, których produkt Lionelo został zgłoszony do naprawy serwisowej.

7.4. Wyłączenia:

  • Możliwość skorzystania z produktu zastępczego nie dotyczy produktów Lionelo Care użytku osobistego, np. laktatory, inhalatory, podgrzewacze do butelek, itp..

7.5. Procedura wypożyczenia i zwrotu:

  • Produkt zastępczy jest wypożyczany nieodpłatnie Nabywcom, którzy zareklamowali produkt Lionelo.
  • Aby skorzystać z wypożyczenia, Nabywca zobowiązany jest wypełnić formularz rejestracyjny dotyczący wypożyczenia produktu zastępczego dostępny na stronie producenta. Należy szczególnie zadbać o poprawność podczas podawania informacji dotyczących modelu, zarówno w formularzu reklamacyjnym, jak i w formularzu wydania produktu zastępczego.
  • Producent wypożycza produkt zastępczy, który jest identyczny lub ma podobne parametry do reklamowanego produktu.
  • Producent wysyła produkt zastępczy w terminie do 3 dni roboczych od daty dotarcia reklamowanego produktu do serwisu. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku chwilowej niedostępności produktu zastępczego w tej samej kategorii produktowej.
  • Produkt zastępczy należy zwrócić po naprawie reklamowanego produktu. Producent zamawia kuriera po odbiór produktu zastępczego w momencie wysyłki naprawionego produktu.
  • Warunkiem prawidłowego odebrania przesyłki jest wydrukowanie strony z numerem naprawy, dołączenie jej do produktu lub wyraźne oznaczenie przesyłki tym numerem. Należy również odpowiednio zabezpieczyć produkt do transportu. Przesyłki niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zlecenia mogą zostać nieodebrane.
  • Po odbiorze produktu zastępczego, producent dokonuje oceny jego stanu technicznego.
  • Producent ma prawo zgłosić Nabywcy zastrzeżenia co do stanu zwróconego produktu w ciągu 3 dni od daty odbioru. W przypadku pogorszenia stanu produktu (w szczególności uszkodzenia), producent może żądać od Nabywcy odszkodowania lub zakupu produktu za cenę odpowiadającą jego wartości.

7.6. Nabywcy zabrania się sprzedaży lub jakiegokolwiek rozporządzania produktem zastępczym.

7.7. Odpowiedzialność Nabywcy

  • Od momentu odbioru produktu zastępczego, Nabywca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki korzystania z produktu. Nabywca odpowiada za wszelkie przypadkowe uszkodzenia i utratę produktu zastępczego.

7.8. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody Nabywcy i osób trzecich, w tym:

  • Szkody o charakterze utraconych korzyści i zysków.
  • Szkody spowodowane niewłaściwą obsługą, składowaniem lub przechowywaniem produktu zastępczego.
  • Szkody wynikające z użytkowania produktu niezgodnie z jego instrukcją.